torsdag 29 december 2016

Julklappar 2016


Vännen Hanna kom den 23 december med sina fina töser och önskade en God Jul. Jag fick ett fint ekologiskt te, helt utan tillsatser. Tio påsar i en Christmas collection, en trälåda med tio olika tepåsar/smaker. Jag har druckit julteet och det var mycket gott! 


Jag kunde inte låta bli... Julklappar till mig själv! Mitt svarta nyckelband från Svenskt Tenn är så gott som utslitet. Så ett nytt i grått låg under granen... Och den finfina snögloben har jag köpt på Balders Hage. Skulle vilja ha flera, fanns med olika djur... Älskar´n!


Från maken fick jag en ny mobiltelefon, han hade beställt den och gett den före jul men under granen låg ett fodral så att jag vågar använda den och ett pussel. Älskar pussel och trots att det är det svåraste pussel jag skådat är det så gott som klart! Hela pusslet gick i samma färg typ... hur svårt som helst! Av svärföräldrarna fick jag en bok och pengar, så nu skall jag köpa mig ett fint armbandsur som jag spanat på!

Ikväll skall vi fira jul med min syster och hennes familj! I år skall jag & Sara hitta på något kul istället för en massa paket! Tips emottages gärna! Älskar Afternoon tea men varit på Dorsia tre gånger, finns det andra? Spa? Annan upplevelse i Göteborsområdet? /Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!