onsdag 18 mars 2015

Nyklippt

Före: Långhårig på plats i frisörstolen
 
Ops... Vad hände?!
 
I måndags var jag hos frisören! Det är min vän Malin som har en egen salong... Hela hårsvallet rök och det var långa tester som låg på golvet och senare på skyffeln... Härligt! Jag är dock noga med att inte klippa mig för kort, vill gärna ha lite längd kvar... Är så rädd att det skall bli grabbigt!
 
 Efter: En page...
 
...som kan stylas inåt eller utåt...
 
Ja, så här blev det! Kan blåsas/stylas inåt eller plattas utåt eller om känner jag mig rätt inte stylas alls utan hänga platt... Usch, lägger mig ofta med blött hår och klockan 06 på morgonen har jag varken ork eller tid men vi får se! Nöjd i alla fall... Tack Malin! /Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!