tisdag 3 mars 2015

Innebandyhelg


Våra helger handlar om tennis & innebandy... för maken & sonen! Det är ett evigt pusslande att få ihop träning & matcher... I helgen spelade sonen fyra matcher i innebandy (ett sammandrag och en seriematch) och tränade tennis... Full rulle kallas det! Det är så kul att se dessa goa grabbar spela och jag blir sååååå sugen på att ta upp innebandyn igen men det är 18 (!) år sedan jag spelade!!! Vet inte om jag tyckt att det vore bättre med träning mitt i veckan för sonen heller för då jag har tre träningspass på vardagskvällar, dottern ett och maken två... Vad vältränade vi måste vara... fniss! Får väl vara glad att dotterns körsång ligger under fritidstid på skolan! /Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!