torsdag 5 juni 2014

Rabarber



Fick för ett tag sedan rabarber! Åh, så lycklig jag blir då! Passade på att frysa in dem i väntan på bättre tider, då jag kan baka så att även jag kan äta! Håller en hård hållning ännu och har inte ätit en godisbit på drygt elva veckor, inte en kaka. Det är inga problem att säga nej till socker men efter tolv veckor så skall jag sluta skriva ner antal minuters motion per dag och sluta väga in mig. Då hoppas jag att den sunda livsstilen skall hålla i sig men att jag skall kunna äta lite godis eller ta en kaka/efterrätt om jag blir sugen. Men sugen är jag ju inte längre, men jag vill inte leva resten av livet utan godsaker utan kommer börja äta lite smått då och då! Viktminskningen ligger på fem kilo, skulle gärna gå ner mer, men men, jag är nöjd! Är ju trots allt en mycket liten ansträngning om man ens kan använda det ordet!? /Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!