fredag 3 januari 2014

Mailegtomtar



Älskar att vara ledig! Dessa lata dagar... Önskar er alla god fortsättning på det nya året! Här kör vi jul ett tag till, adventsljusstakarna får vara kvar tills ljuset återvänder. När de är vita går det ju bra! Och nu har till och med två tomtar fått flytta in, från Maileg! Jag tycker att de är så söta!  

Kökssoffan har hamnat i matsalen och det blev så fint! Tyvärr blir det för övermöblerat med min älskade teakskänk som jag nu troligen måste hitta ett nytt (tillfälligt?) hem för... Känns tråkigt för den har jag ärvt! /Lisa


1 kommentar:

  1. Då var jag före dig med att ta bort adventsljusstakarna, tog bort dem nu i eftermiddag. Ha det så bra över helgen/hls moster UIla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!