fredag 10 januari 2014

Ledig fredag!

80 bullar färdiga!

Varit ledig idag! Och effektiv! Först promenerade sonen & jag till skolan, sen hem för att starta diskmaskin och tvättmaskin och innan klockan slog halv nio stod dessutom en dubbel sats med kanelbullar och jäste! Handla och betala några räkningar ingår i livet... Med oss hem från skolan följde en av Alvins kompisar och ett par skridskor som en annan kille i klassen vuxit ur... Städade lite här hemma, började plocka bort julen, Nelli & jag läste Allt i Hemmet i soffan! På eftermiddagen kom Alvins kompis mamma/min vän på fika. Skönt att kunna sitta ner och prata, vi möts i skolans hall eller mellan tennispassen... Sen har vi sett på film och fredagsmyst i soffan. Jag är nu helt slut, skall lägga mig tidigt... Pappan i huset fattas oss då han jobbar kväll denna vecka, så tråkigt så! /Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!