lördag 21 december 2013

Det kryper i mig... av rött!




Har nu möblerat om i min älskade String-hylla! Har inte mycket rött till jul, klarar helt enkelt inte av det utan att det kryper lite i mig... Provade med några tomtar i hyllan men oj vilket rörigt intryck så nu efter en vecka blev det krispigt vintrigt istället! Har knappt en tomte... inte en enda framme faktiskt, brukar alltid ha någon... Inreder med vitt, silver, zink, änglar och massor av julblommor för att det är så jag vill ha det! Två röda ljuslyktor i köket, that´s it! /Lisa

Pst... det hänger en grå tomteflicka i köket! Och jag skall nog slå på stort och köpa mig en röd Maileg-tomte, för de är jättefina tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!