torsdag 7 november 2013

Post

Postlådor i Vejle/Danmark

Idag fick jag post! Riktig post i brevlådan! Och inga räkningar (jo det med) utan ett paket med en beställd parfym i! Min favoritparfym Dolce Gabbana Light Blue...
Jag beställde en jättestor flaska (500 ml) förra hösten som jag kraschade i klinkergolvet efter att ha använt den ungefär sex gånger. Jag grät! Som straff tillät jag mig inte att köpa ny parfym direkt utan har använt en annan parfym under tiden (Cool water)... Men nu har jag alltså kommit över mitt klantiga beteende och beställt på nytt... Funderar på att slå in den till mig själv i julklapp för enligt Nelli får inte vuxna några klappar och det låter ju såååå tråkigt! /Lisa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!