söndag 10 november 2013

Fars Dag


I lampans sken...

Tidigt i morse firades pappan i huset med paket och godis i hjärta! Sen blev det tennis för mig och innebandy för sonen! Efteråt besökte vi barnens morfar. Nelli & jag hade bakat en kladdkaka och dekorerat fint i brunt & rosa...


Nu bär det snart av till barnens farfar och sen börjar arbetsveckan igen imorgon... Helgerna rusar fram, lite tråkigt, men jag gillar ju att jobba, dock inte att stiga upp på morgonen! Och visst, även jag skulle ju hellre vara ledig, gillar ju allra bäst att vara hemma! Men jag får väl arbeta i minst 30 år till!? /Lisa

2 kommentarer:

  1. Hej Lisa!
    Mmm, vad smarrig kladdkakan ser ut!

    Ha en trevlig kommande vecka,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!