lördag 31 augusti 2013

Gäsp


Ett par timmar till varje dag... bara det... inget mer jag begär! Eller att jag i alla fall får fler pigga timmar under de 24 timmarna vi alla har... Är avundsjuk på de som bara behöver sex timmar för att må bra! Själv behöver jag i alla fall tio gärna fler men det blir det ju sällan... Sover nog cirka åtta timmar per natt och är aptrött! Det hade varit en dröm att få sova 22-08 varje dygn istället förr 22.30-06, hmpfr... Ibland lägger jag mig redan 21 för att jag inte orkar och det är såååå tråkigt! Man hinner ju ingenting! Men nu sover jag ju hyggligt i alla fall, det är ju alltid nåt! Och somnar nästa alltid direkt! Så skönt! /Lisa

1 kommentar:

  1. Lägger mig oxå tidigt tidigt, orkar inte annars... :) men man förlorar en del tid typ när man behöver mycket sömn!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!