lördag 20 juli 2013

Present rill mig själv!?

Fin kofta från Bondelid



Termosar från Stelton



Tidningsställ från Designtorget

Om en vecka fyller jag 35 år... Jag funderar på att köpa en present till mig själv, hahaha... Vet inte vad jag skall välja bara, om jag måste välja!? Har en knallrosa Bondelid-kofta som jag tycker mycket om, både modell & kvalitet... En vit skönhet kunde ju komplettera garderoben.
Till kaffet har jag en svart Stelton-termos och till tevatten en vit men ibland hade det varit gott med två kaffetermosar (lyxproblem) så varför inte ha en grå oxå!? Tycker Steltons är så läckra och praktiska eftersom man inte behöver skruva med locket utan bara att hälla!
Tidningsstället från Designtorget är ju bara så snyggt! Har ett i vitt som är överfullt och då har ändå inte alla inredningstidningar fått plats! Jo, jag rensar numera, faktiskt, men jag köper mååånga magasin varje månad så det fyller snabbt på sig...


Svenskt tenn

Annars hade en kudde från Svenskt tenn suttit fint! Eller en bricka!? Är lite småkär i Estrid Eriksons elefanter... Hm, många drömmar! Men en designdröm kommer nog bli verklighet inom kort... Jag har bestämt mig för att köpa svarta (eller vita...) Lilla Åland-stolar till köket. Frågan är bara om det blir två eller fyra... Vi kan inte bestämma oss om kökssoffans vara eller inte. Jag älskar den! Tord avskyr den! Funderar på att måla den svart, kritvit eller grå men så har vi planer på att bygga en väggfast pysselbänk till barnen och då får den inte plats... Ernst, kom och hjälp mig!!!!
/Lisa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!