fredag 19 april 2013

Som en dröm!








 
Bilder från Brio, Ferm Living, Fatboy, Svenssons, urban living...

Jag har ju världens bästa jobb i vanliga fall och nu, ännu bättre! Planering av inköp till vårt nya fina Bvc har inletts! Vilken lycka för en designnörd som mig att ha tillgång till inredningsarkitekter och designmöbelkataloger...

I väntrummet skall vi ha grå nätta soffor, ett runt vitt bord med tre röda Lilla Åland barnstolar, Swedese klassiska träd, fina barntavlor och vägghyllor till böcker. Vi vill också köpa in helt nya leksaker, gärna Brio och Duplo. I våra rum skall vi ha vita skrivbord med svart arbetsstol, ett runt vitt bord med vita Lilla Åland barnstolar... Spanar efter fina taklampor att hänga över barnbordet. Jag gillar Mhy väldigt mycket! I amningsrummet skall vi ha en mjuk matta och sittpuffar från Fatboy.

Detta är så roligt men svårt då vi inte sett de nya lokalerna... Så fort innerväggarna är på plats skall vi åka dit för att få en uppfattning om luytrymmena... Spännande! /Lisa



2 kommentarer:

  1. Låter underbart Lisa :-) Detta kommer bli kanon tror jag, lite bilder vill jag gärna se sen ;-)
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Vilket kul uppdrag :) Det kommer du fixa hur bra som helst!! Hoppas vi får se bilder på det färdiga resultatet.

    Önskar dig en trevlig helg

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!