onsdag 9 januari 2013

Minus fem

Bild från Må bra

Nu, nu, nu händer det... Tror jag! Jag har bestämt mig för att gå ner fem kilo innan sommaren, minst fem kilo! Och sommaren börjar på midsommarafton! Våren 2010 gick jag ner 4,3 kilo på åtta veckor bara genom att minska på godis & fika samt att röra på mig 30 minuter om dagen. Jag åt helt vanlig mat, även pizza, såser, hamburgare osv och tänker att det kanske kan gå en gång till?! Men det är svårt, jag fikar och äter godis varje dag... Hujeda! Då, 2010, var det tävling/avtal, något jag går igång på! Det blir svårare nu men jag gör det för att jag skall må bättre, bli piggare och känna mig slankare... Och det handlar inte om bantning, inga äckliga drinkar eller pulver! Om någon vill hänga på är det bara roligt! Behöver sällskap i promenadspåret! /Lisa

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!