onsdag 2 januari 2013

...det sista...

 God frukost!

Sista lediga dagen idag, varit ledig i 1½ vecka vilket har varit välbehövligt! Men som vanligt förstår jag inte hur det skall gå att arbeta... Orkar jag? Kommer jag ihåg hur man gör? Kanske har jag glömt av allt jag kan?!  Men det brukar ju lösa sig och efter en timme känns det som om man aldrig varit därifrån... Tur att jag har det bästa jobbet! Jag är så glad & tacksam över att få arbeta på Bvc för när jag tänker efter förstår jag inte varför jag blev Distriktssköterska (ogillar de sedvanliga Dsk-uppgifterna). Tur att vi är olika och att Distriktssköterskor får arbeta på Bvc samt att lönen & arbetstiderna är mycket bättre än på sjukhuset!  /Lisa

1 kommentar:

  1. Härligt med långledighet, men alltid lika jobbigt när man ska komma igång igen... Hoppas första arbetsdagen gick bra :)

    Önskar dig en god fortsättning på det nya året!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!