söndag 23 december 2012

Julklapp & uppskattningar!



Jag har ett paket från Anna som jag klämt på i några dagar... men jag väntar till imorgon! Då är det julafton!

Det är få saker som gör mig så glad som när mina fina Bvc-familjer ger mig värmande ord... I fredags låg en strut med julkolor och ett tackkort med orden "Du är fantastisk" och en önskan om en God Jul, sånt värmer såklart! Jag älskar mitt jobb och det märks nog?! Men det är ju konstigt att just jag har de allra goaste barnen med familjer, fniss!

Julgruppen fick jag av en nöjd student! Hon läser till Distriktssköterska och gick med mig i åtta dagar! Jag blev såklart jätteglad, den prydde mitt skrivbord sista jobbveckan och nu står den i köket och lyser upp!

Nöjd & glad trots en sjuk lördag igår, idag mår jag lite bättre! Vi skulle haft lite julfirande här idag men det fick vi ställa in... Nya krafter till imorgon! /Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!