måndag 12 november 2012

Mellanläge...



I lördags var barnen & jag i skogen och hämtade granris, kottar, näver (från ett skadat & fällt träd!) & enris. Vi pyntade staketet runt altanen med granris & ljus, tyvärr har maken köpt en slinga med starkt vitt LED-ljus, så det blev inte så där mysigt som jag hade önskat mig men stilrent & modernt som jag föredrar i de flesta andra fall... Det finns tydligen LED med varmvitt ljus, kanske nåt för oss!? När vi ändå grejade tryckte jag ner lite enris, några kottar och cementäpplen i ytterkrukorna. Mellanläge efter Bollkryssen och före julpyntet... Kanske byter till röda äpplen senare? Skall genast plocka mer enris, så vackert med det grågröna! /Lisa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!