torsdag 29 november 2012

Koppar

 Tradera-fynd
Älskar mina koppar som jag ropade in på Tradera för något år sedan... Först stod de i vitrinskåpet i vardagsrummet och glömdes mestadels bort... Ofta vill man ju ha en mugg med kaffe oxå. Men så efterfrågade maken nya espressokoppar eller rättare sagt koppar till dubbel espresso, de vi hade blev för små. Först tänkte jag; det fixar jag, jag kan shoppa men sen kom jag på (dum som jag var/eller smart?) mina ljusblå skönheter... Taadaa, nu används de ofta! Men någon shopping blev det inte...

Förresten ingen som har likadana koppar från Rörstrand i skåpet som kan tänka att sälja till mig? Jag vill ha fler & så blir det lite shopping på köpet! /Lisa

Och på tal om Pappelina fick jag en kommentar att de var av dålig kvalitet, det är inte första gången jag hört det! Så tråkigt om man betalar nästan 1500 kronor för en liten plastmatta!

1 kommentar:

  1. Vilka fina koppar!! Kul att fynda och roligt när de kommer till användning :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!