söndag 4 november 2012

Hus



Nu har den kommit på plats, finaste ljusslingan från det stora varuhuset! Passar ju mig med alla hus! Ger ett fint sken och pryder vårt stora vita vitrinskåp från samma ställe... Fler lampor har monterats i helgen, bilder kommer.
Idag har vi bara varit hemma! Alvin har haft en kompis här ett par timmar och sedan följde vi honom hem. Skönt med lite frisk kvällsluft! Jag är dåligt på att ta mig ut. Tycker om att vara inne men förstår ju att jag mått bra av att vara utomhus mer. Men jag vill greja och det är svårare utomhus, man har ju fler projekt inne!
/Lisa

1 kommentar:

  1. Så fint!! Den fina ljusslingan har jag missat helt...

    ja, det där med olivträd är inte lätt! Har tagit in mina två, men vi har det alldeles för varmt (jag eldar ju hela tiden!)så jag har inte så stora förhoppningar att de ska klara en övervintring...

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!