fredag 2 november 2012

Biopremiär


I onsdags var barnen & jag på Bio. Så mysigt och de skötte sig bra. Det var biopremiär för Nelli... När Alvin var fyra år gick han oxå på bio för första gången men då valde jag en kort film (Spöket Laban) men i onsdags gamblade jag lite, två barn och lång film (75 minuter) och det gick hem! Är lite väl orolig ibland att saker skall skita sig!
Vi hade en trevlig stund i mörkret med mycket godis & popcorn. Tingeling - Vingarnas hemlighet var en riktig feel-good film och jag satt nog och log hela tiden. Kan varmt rekommenderas för barn i mina barns åldrar, fyra och sex år!

Och snälla Kungälvsfolk - besök vår fina biograf! Så mycket bättre än att ta sig in till stan, speciellt med barn! Om vi gynnar våra egna näringsidkare kommer de ju finnas kvar och fler komma till! Jag försöker handla allt/det mesta på hemmaplan, gynna leksaksaffären, mataffärerna, Lindex och så vidare! Om fler gör så, så kanske vi får HM till slut, vem vet?! /Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!