måndag 27 augusti 2012

Innefrån...


...och så innefrån! Skall visa hela fönster/skjutpartiet någon dag men här är en del av spektaklet! Det blev så bra, lite mer att putsa men ändå! Hela husets kortsida är nu fönster! Vi är nöjda!

Har sedan ett tag känt mig rätt osocial, orkar liksom inte... Det är alltid något som skall göras eller fixas! Får mina ryck och bjuder hit folk och det är så trevligt! Vi har väl träffat nån varje helg (alla jobbar på veckorna och på helgen skall ALLT hända) men jag har ändå känt mig osocial! Men det tog vi igen igår, med råge... Först kom mor min på cykel, sen kom en kompis till Alvin, sen kom familjen som Sture kommer ifrån hit på fika. Fullt hus, härligt! Efter lunch var vi bjudna på fika hos en grannfamilj och direkt efter det for vi till kusinens 8-årskalas! Yes, där satt den! Är det detta som kallas speed-dating? Jättekul! Fattades bara en middagsbjudning på kvällen, men vi var hemma vid 20-tiden så det hade vi nog inte orkat med!? Vi var rätt trötta som vi var!

Idag har jag varit på loppis... Kram Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!