fredag 13 juli 2012

Snart 4 år...




Kalasförberedelser i full gång! Nelli har planerat sen mars då storebror fyllde år... Men nu så, imorgon blir min älskade lillskrutta, Nelli Elsa Othilia, 4 år! Vimplar upphängda sen ett par dagar i köket, snabbt ihoppysslade av tapet från Pip/Intrade & klisterbokstäver från Clas Ohlsson. Är det kalas så är det, men varför skall det vara så svårt att hitta vita ballonger, jag vill inte ha sju olika färger på ballongerna! Jag vill köpa rosa för sig, röda för sig och så vidare... Grrrrr! Nu tårtbak!
Kram Lisa

3 kommentarer:

  1. I kalas urinen på Frölunda torg blir din ballongönskan uppfylld! Hälsning din kusin M

    SvaraRadera
  2. Haahahahaha, kalasURINEN, jag började undra! OK, finns det en sådan butik! Då skall jag besöka den! Tack för tipset! Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!