tisdag 19 juni 2012

Kalas

 På väg mot kalas...

 Spiderman såklart!?

 Sigge 4 år

Nils 7 år

I helgen var barnen på barnkalas, med varsitt paket (innehållande Lego) åkte vi glada upp till Barfotsgatan. Där firade vi bröderna R som fyllde år. Nils hade sitt "riktiga" barnkalas på lördagen men eftersom vi inte var hemma då fick vi tacka nej med tårarna sprutandes ur ögonen. Ny chans i söndags då! Trevligt som vanligt...

På söndag eftermiddag tvättade jag tre maskiner tvätt och städade sovrum & tvättstuga... Åh, ibland tycker jag att huset är för stort! Men 161 kvm är väl rätt normalstort!? Men jag tycker att det är mycket att städa och svårt att ha ordning i alla rum samtidigt! Och nu när jag arbetar heltid (90% men varje vardag) känns det som att tiden inte räcker till! Hur gör ni andra!?

Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Vilka söta små kalasredo barn du har! Mysigt att fira kompisarna på födelsedagen!

    Jag beundrar er som har stora hus, heltidsjobb och barn, hur ni får ihop vardagen. Kan inte vara det lättaste alla gånger som du skriver...

    Hoppas du får en rikigt trevlig midsommarhelg!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!