lördag 16 juni 2012

Den blomstertid...

...nu kommer! Hur vackert är det inte ute på vår & sommar då?! Vart man än vänder sig, jag längtar tills pionerna slår ut... Så vackert! Blommorna ovan, syrenhortensia (?) växer utanför mitt fönster på jobbet. Plockade med mig några grenar hem häromdagen... Älskar verkligen blommor & blad... Jag valde mellan att bli florist & sjuksköterska... Vet inte om jag valt rätt, men nu som Distriktssköterska på Bvc trivs jag jättebra iallafall och det känns gott! Men att få skapa och vara kreativ hade ju också varit trevligt!
Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Så vackra blommor! Det är så fint ute i naturen nu, vackraste tiden tycker jag...

    Sjuksköterska el Florist, visst funderar man ibland om man gjorde rätt yrkesval... Jag valde mellan ekonom och sjukgymnast... Det blev ekonom, men ibland ångrar jag mig...

    Hoppas du får en skön söndag!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!