torsdag 31 maj 2012

Orka


Åh, jag längtar tills vi orkar ta tag i vår badrumsrenovering på övervåningen... Om den dagen kommer!? Om den gör det och badrummet blir färdigt så skall jag köpa nya handdukar, flera upplagor - det vill säga badlakan, handdukar & gästhanddukar i samma färg! Gärna grått & gärna Lexington! Men vi får se... Så länge unnar jag mig fina tvålar, dessa från Rusta. En favorit!

Nu skall jag ta en kvällspromenad, har nog hänt en gång på ett år... Usch, vad jag slappat till mig! Det märks på kläderna som jag knappt kommer i... Hujeda!

Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Visst är tvålflaskorna ifrån Rusta fina!

    Skönt med en kvällspromenad så här på våren/sommaren. Bäst att passa på innan regnet drar in imorgon...

    Hoppas du får en trevlig helg!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!