lördag 10 mars 2012

Knivigt!

 Knivar från Global, magneter från KG Design

Jag har ju helt glömt bort en rolig grej som hände... För några månader sedan fick jag detta mail angående ovanstående bild som jag visat på här på bloggen:

Hej!
Jag driver KG Designs blogg och hittade en läcker bild på hur du använt dig av våra knivmagneter.
Jag lånade den till vår blogg och länkade till din blogg!
Ha en go kväll!
Mvh Emmy/KG Design


Haha, det var ju smickrande! Tycker att knivmagneterna är jättefina och eftersom jag inte ville ha en knivlist var dessa perfekta! Såhär skriver Emmy på sin blogg:


Knivigt snyggt!

Häng upp knivarna! Så här läckert är det över Lisas köksbänk! Lisa driver bloggen Vita gavlar, där man kan följa med bland inredning, pyssel, renovering och familjeliv. Vi gillar att hon kört vitt "all in" - det smälter in fint med kaklet. Men självklart finns knivmagneten också i härliga färgklickar som piggar upp i höstmörkret! 

Här kan ni se inlägget: http://kgdesign.blogg.se/

Nu skall jag svira om! Sonen skall på ett av vårens många barnkalas! Jag tänkte promenera under tiden...
Kram Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!