onsdag 21 mars 2012

Alvins födelsedag!




Våra lediga onsdagar är minst sagt intensiva... Puh! Idag fyller min älskade lille store kille hela 6 år! Älskade unge vad stor du blir! Oj, vad vi har hållit på idag! Upp i ottan, sång & paket av mig och lillasyster Nelli. Frukost, sedan iväg till förskolan för att vara med på skogsutflykt (mina barn vill helst inte vara lediga just onsdagar men vi får lov att gå med till skogen...). Oj, vad trevligt vi hade i vårsolen! Lek, spring, picknick, klättring med mera. Sen åkte vi för att handla tårta och efter det till McDonalds (som ni märker bestämmer födelsedagsbarnet dagordningen). Sen var vi ute, cyklade, åt glass, plockade blommor... På eftermiddagen kom mormor & morfar förbi. Fika, paketöppning, legobygge, spel och så vidare. Jag är helt slut! Inte suttit ner en minut... På söndag är det släktkalas!
Tack för alla hälsningar till Alvin! Vykort, telefonsamtal & andra hälsningar.
Kram Lisa

Pst. Idag är det 15 år sedan maken & jag träffades... men vi firar mest vår bröllopsdag nu förtiden! Idag är Alvin viktigast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!