onsdag 22 februari 2012

Yr i bollen


Jag har börjat mitt nya jobb, Bvc i Torslanda. Det är jätteroligt & jag har blivit väl emottagen av föräldrar, barn & personal! Har nu jobbat två dagar och är helt färdig när jag kommer hem. Har somnat vid 20-tiden två dagar i rad och idag besväras jag av en besvärlig & kraftig yrsel. Känns sådär kul när man är ledig! Jag arbetar fyra dagar i veckan så en dag i veckan kommer barnen & jag vara lediga! Känns helt perfekt, fast jag hade gärna varit ledig två *fniss*! 

Nu har jag återigen läst ikapp mig bland alla bloggar jag följer! Är så roligt & ger mycket inspiration & tips!

Ha en fin onsdag! Kram Lisa

1 kommentar:

  1. BVC i Torslanda?
    Tvåan är beräknad till juli så då blir vi flitiga besökare där igen, kanske ses då :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!