söndag 12 februari 2012

Matta eller inte...

Pappelina/Designonline

...det är frågan! Jag skulle kunna tänka mig/vilja ha en matta i köket. Men det vill inte maken! Den vi hade förut, en grön/vit plastmatta från Horred, såldes på tradera. Det är ju rätt opraktiskt med mattor. Alltså städningen går ju så mycket enklare på bara golv. Nu har vi endast mattor i sovrummen &  under soffbordet... Men som sagt en matta vid köksbänkarna kanske kunde vara nå´t!? I så fall önskar jag mig en Molly Grön från Pappelina. Det får nog bli en sån! Bara det inte blir för mycket färg för mig?! Har vänner som har Molly Purple, ursnygg, men inget för mig, inte mina inredningsfärger!
Kram Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!