torsdag 16 februari 2012

Förlorade dagar


tittianderssons.blogg.se

Oj, vad det bloggats flitigt i min vänstermarginal medan jag legat helt plakat i flera dagar! Jag har mycket att läsa igen så fort jag orkar... Även min blogg har uppdaterats och det tackar jag Blogger för! I helgen schemalade jag inlägg ifall jag inte skulle orka/hinna blogga efter långa arbetsdagar på det nya jobbet! Sanningen är den att jag fick feber i söndags. Trots feberfrossa tvingade jag mig till jobbet i måndags morse, kände mig tvungen att visa mig där, hälsa på chefen och se mig omkring. I två timmar orkade jag. Vet varken hur jag kom dit eller hem! Sen däckade jag i sängen och vaknade i onsdags förmiddags, sov två dygn i sträck. Helt borta har jag varit! Resten och familjen har också varit sjuka...
Igår låg jag också hela dagen men var mer vaken. Åt en glass på kvällen vilket var heligt gott! Idag har jag ätit lite frukost. Är på bättringsvägen men vilken pärs detta varit! Känner mig jättestressad för nya jobbet. Så pinsamt att vara sjuk hela första veckan men vad göra? Har nog aldrig varit så här spak förut!

Nu måste jag vila igen! /Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!