tisdag 17 januari 2012

Vi går mot ljusare tider men än är det mörkt! Fortfarande så mysigt att tända massor av levande ljus på kvällarna... För vad svart det är när det inte finns någon snö!

Vad jag kommer att sakna alla goa barn & föräldrar på Bvc, men nu ser jag ändå fram emot att avsluta där och börja på nytt, på ett annat ställe. Där börjar jag med kunskap & erfarenhet i bagaget! Jag skall arbeta fyra dagar i veckan och kan lägga upp arbetet så som jag vill ha det! Och jag tar med mig alla varma, fina hälsningar som "Du är vår absoluta favvo Bvc-tant". Eller att föräldrarna är ledsna & besvikna över att jag skall sluta. Det värmer!

Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Ta till dig av alla vänliga och uppmuntranden ord från föräldrar och barn och jag önskar dig allt lycka på nya jobbet :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Härligt med såna ord! Lycka till på det nya!

    Kram pernilla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!