onsdag 18 januari 2012

Önskelista 1

Bild lånad från: Svenskt tenn

Bild lånad från: Royal Design

Bild lånad från: Lexington 
 

Det har precis varit jul... men jag har ändå en lång lång önskelista! Mitt materiella ha-begär är svårt att släcka! Jag älskar fina designprodukter! Högst upp på listan står den finfina brickan från Svenskt tenn med Estrid Erikssons klassiska elefanter. En svart Stelton termos är införskaffad & flitigt använd men jag vill ha minst en till, gärna en isblå och en vit. Hade varit käckt att ha en som bara används till tevatten... Handdukar från Lexington skulle jag inte tacka nej till, gärna ljusgrå, men det har jag än så länge inte unnat mig! Om/när vi gör om i badrummet skall jag definitivt investera i det! 
Fler önskningar kommer!
Kram Lisa

2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!