onsdag 11 januari 2012

Den som söker finner, eller?

Så brukar det kanske vara. För många... Men jag letade hela hösten efter glasunderlägg/coasters och hittade flera fina, bland annat de här, här & de här, men jag slog aldrig till. Kändes inte helt hundra! Sökte då  efter tjock filt i tygaffärerna. Hittade sedan bordstabletter i grått & svart som jag måttade efter mina kaffemuggar och klippte ut rundlar... Nöjd! Sen kompletterade jag med några isblå i IKEAs fyndavdelning... Tja det är nog så att den som söker finner men en del får jobba lite för det...
Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Den som söker den finner och är man dessutom lite fiffig och tålmodig så blir det ju toppen :)

    Du har en liten sak inne hos mig!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!