torsdag 12 januari 2012

Dagens fynd!

I söndags åkte jag med en kompis till Klädkällaren. Hon brukar åka dit och fynda och tycker mycket om den affären. Jag hade, som de flesta andra, förutfattade meningar om att det var en riktig skitaffär (ursäkta uttrycket!) och visst det fanns mycket skräp och lågpriskrafs men oxå godbitar! Jag handlade riktigt mycket. Hittade två jättefina tunikor/klänningar till mig, en stickad långväst, leggings, panelgardiner, ljudböcker, fingervantar, raggsockor med mera. Ett av de riktiga fynden ser ni ovan. Den söta lilla ljuslyktan för 12,90! Synd att det inte fanns fler... Jag kan rekommendera ett besök men man får leta lite mellan hyllorna. Nu ligger varuhuset vid Agnesberg men det skall inom kort flytta till Bohus/Nödinge så då blir det närmare för oss Kungälvsbor. Vem vet, jag kanske åker dit igen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!