söndag 11 december 2011

Grattis Anna!


En intensiv helg är snart till ända! Igår var det Decembermys i Tjuvkil, tack A med familj! Idag har vi varit på 3-års kalas hos kusinen och välkomstfest för en annan kusin, fast i samma familj. Italiensk buffé och fina tårtor! Gott & trevligt! Efter detta åkte vi vidare till ett mycket fint advents- och julpyntat hem för glöggmys! Nybakad kavring och saffransbullar, lek & stoj! Tack D & M för att vi fick komma!
Nu skall jag åka upp och våldgästa min fina vän Anna, för hon fyller år idag... Klockan närmar sig 21 men jag antar att hon är vaken en stund till!? Paketet ovan är till henne...
Kram Lisa

5 kommentarer:

  1. Tack för att ni kom <3

    SvaraRadera
  2. Du där! Jag hade inte läst din blogg när du kom hit. Så gullig du är och tack för den fina presenten. Det är kanske efter nio vi bör ses? ;-) Många kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Lisa!
    Vad fint du slagit in paketet till din vän!

    Kika in hos mig, en trevlig överraskning väntar;)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Ja, Anna, det är definitivt efter nio vi skall ses!
    Tack Tack Lena & Jenny. Älskar ju sånt här;-)!! Kram Lisa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!