torsdag 1 december 2011

(Stearin-)Ljus & mörker


Burr, för detta trista väder! Blåser och är bara grått &trist... och regn... 
Idag har vi hälsat på min syster och henne son, på hemvägen svängde vi in på IKEA, inser att jag är lyckligt lottad som har två IKEA-varuhus inom 30 min. Körde förbi båda på hemvägen idag. 
Värmeljus stod på inköpslistan men det slank givetvis med lite annat oxå! Sen spanade vi in Electrolux Ergorapido (dammsugare) på Elgiganten men den beställdes slutligen från Net-on-net, så snart skall det bli välstädat även här (önskedröm...)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag hittade hit via "En helt vanlig mamma" och jag måste säga att din blogg bjuder på mycket trevlig läsning, helt i min smak!
    Jag håller till inte långifrån dig heller :-)

    Kika gärna in hos mig, jag skriver mycket om, mat&bak, inredning,familjeliv och lite pyssel; anna-nazima.blogspot.com

    Ha de gott!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!