söndag 13 november 2011

Le Creuset

 
www.kitchensupplyshop.com

Idag fick far i huset en tung present... En sovande pappa väcktes av två små troll. Vi har känt behov av en ny gryta i huset och eftersom det främst är maken som lagar mat här har hans önskan varit större än min. Igår när Nelli & jag var på stan eller byn, handlade vi denna blå Le Creuset grytan (4,2 l) till honom! Jag köper gärna presenter på fars dag/mors dag/alla hjärtans dag men är så anti allt som det står saker som Världens bästa pappa eller My valentine på, det känns bara som ett stort köpjippo för att öka försäljningen. Anti! Men annat kan man ju handla...

Har idag varit en sväng hos min far och förmiddagsfikat, Tords pappa & barnens farfar befinner sig utanför Sveriges gränser...

För övrigt har jag en gedigen önskelista med inredningsattiraljer, surfar & kollar vareviga dag... Mycket fint finns det! Och inte kan jag vänta på tomten inte!?

Kram Lisa

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!