lördag 26 november 2011

Advent



Usch, jag hinner inte med nåt. Hoppas för varje år att allt skall kännas sådär bra & mysigt inför 1:a advent, att huset skall vara städat & piffat, god mat planerad & inköpt samt känslan av frid i själen... Sanningen är den att inget av detta blivit gjort. Jag har fått fram några ljusstakar, både elektriska och med stearinljus men det är inte mycket mer...

Idag när Alvin var på barnkalas besökte Nelli & jag två jättemysiga butiker Julen på landet & Ellis Corners gårdsbutik, båda ligger på landet utanför Kungälv. Imorgon planerar jag tunnbrödsbak när grabbarna skall iväg på Alvins livs första innebandyträning!
Ha en mysig adventsmorgon, jag får väl börja med att dammsuga... eller så tar jag det efter baket?!
Kram Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!