tisdag 18 oktober 2011

Tid

Nu är magisteruppsatsen inskickad... Skönt! Idag har vi suttit med uppsatsen vi skall opponera på, man hinner inte blinka mellan varven, bara att slänga sig in i nytt material. Jag längtar tills jag orkar & hinner köra min Kitchen Aid varm igen, jag vill baka: kakor, bröd, bullar & muffins! Längtar efter mer tid hemma, att vara ledig efter jobbet! Om jag nu har ett jobb?! Jag har sökt ett tillsvidarejobb på Bvc, vi får se hur långt det räcker! Men om jag blir arbetslös hinner jag i alla fall baka... Hmprf!
/Lisa

2 kommentarer:

  1. O snart är det dags för de underbara rocky roadarna ala lisa. Mums

    SvaraRadera
  2. Japp! Snart är det dags, men till Rocky Road behövs ingen Kitchen Aid!!!
    Kram Lisa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!