måndag 31 oktober 2011

Studiedag



Det här fina blomsterarrangemanget fick jag av mina föräldrar i examenspresent! Och så fick jag en slant att köpa mig något fint för (fast pappa tyckte att jag skulle spara - han känner inte mig...). Jag har redan börjat spåna på hur jag skall bränna dem...
Idag har barnen haft studiedag, och jag var ledig med dem. I morse kom min kurskamrat förbi och vi sände gemensamt in uppsatsen, den var klar redan i torsdags men idag fick vi iväg den. Med sig hade hon sina barn så det blev en lekstund för barnen. Efteråt åkte vi till stan, det gick jättebra, barnen skötte sig! Var på Bräckboden - Göteborgs kex, Duka, Lindex & så fikade vi på Kondis
Kram Lisa

1 kommentar:

  1. GRATTIS till din magisterexamen!! Så duktig du varit som fixat den, härligt när hårt arbete lönar sig :)

    Jag skulle mer än gärna läsa din uppsats, så intressant att få ta del av det ni kommit fram då det berör min situation som sjuk. Är det lättast för dig att maila så är min adress bellasvagtillbaka@hotmail.com. Tack på förhand!!

    Hoppas du får en bra tisdag!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!