söndag 30 oktober 2011

Omställd klocka...

Eftersom vi ställde om till vintertid inatt tyckte mina barn att det äntligen var dags för julpyssel, fniss... Med en pysseltokig mor är det inte så svårt att få sådana viljor & önskningar igenom. Fram med underlägg, limpistol och färdiga materialsatser som Nelli valt och så satte vi igång! Tips: Dessa materialsatser kostar 19 kr styck på JULA, riktigt bra pris!

Tomtar med grå luvor är Alvins, de andra Nellis

Igår var vi på 35-årskalas hos min storebror och efter det lämnade vi barnen hos farmor & farfar. Där blev jag firad med tårta & present! Tack! Sen åkte maken och jag till en liten mysig restaurang här i Kungälv: Trattoria il Trullo, där vi åt och drack gott... Från början hade vi planerat för bio men det blev hyrd film och massor av godis!

/Lisa

3 kommentarer:

  1. Söta tomtar! Har en riktig pysseldrottning till dottern, så det skulle nog vara något för henne!:)
    Stort grattis till magisterexamen också!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag driver KG Designs blogg och hittade en läcker bild på hur du använt dig av våra knivmagneter. Jag lånade den till vår blogg och länkade till din blogg - hoppas det är okej? Annars säg till - så plockar jag bort det. Ha en go kväll! MVH Emmy/KG Design
    p.s.bloggen hittar du på www.kgdesign.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset om Jula-prylarna. Håller redan på och planerar julpysslandet. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!