tisdag 11 oktober 2011

 Garden från Boråstapeter

En rastlös make passar bra ihop med en inredningsgalen idésprutande maka! 
Såhär fint blev det i sovrummet efter helgens tapetsering! Går snabbt & lätt när det är en liten vägg! Har tittat på den här tapeten i flera år, när jag såg den hemma hos en Bvc-familj (var på hembesök) så bestämde jag mig! Den måste jag ha! Maken är inte sen att hänga på alla projekt, som tur är! Men nu ser min kommod/pottskåp ännu bedrövligare ut, fram med vit färg, eller?!
Kram Lisa

Ps: Bokstavspärlorna i tidigare inlägg har jag köpt på Panduro Hobby för er som undrat...

3 kommentarer:

  1. Jättefint!
    Det ena jobbet ger det andra, sätt en pensel i handen på maken då, vitt hade blivit fint på kommoden!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Wow, så snyggt det blev!! Perfekt att ha en make som är både händig och arbetsvillig :)

    Hoppas dagen varit bra!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  3. Verkligen snygg! Ikväll skall jag ta mig en närmare titt! :-) kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!