torsdag 4 augusti 2011

Spaljé

Spaljé från Village/Serholt

Jag har länge sökt efter en spaljé att sätta i slänten, där det nybyggda planket tar slut, och låta en Klematis klättra mot grannen... Men det är svårt att hitta! Det blir nog till att bygga ändå! Men snyggingen ovan har jag länge spanat i på Village och när det nu var 70% slog jag till, istället för 700 kr betalade jag 210 kr... Ett fynd! Men jag vet inte var jag skall placera den, ännu. Den skall nämligen sitta på en vägg. Eventuellt går det att snickra en ram och sätta fast den i berget men det får bli en senare fråga!

Är ledig med barnen idag. De har varit hos mormor & morfar tidigare i veckan och inatt skall de sova hos farmor & farfar. Förskolan är stängd denna vecka och vi arbetar båda två. Fick just veta att min kära svärmor skall bjuda oss på middag när vi kommer i eftermiddag.  Gud så gott och välkommet. Hon är en mästerkock!

Ha en fin torsdag alla söta! Kram Lisa

2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!