onsdag 10 augusti 2011

Blött

Nära norska gränsen...

Vackert, vackert, vackert... Snart ser det väl ut såhär utanför fönstret, som det regnar! 
Vilka skurar det kommer?! 
Imorgon är jag ledig och hoppas vara i såpass form att jag orkar åka ner till min syster som fyller 28 år! Tycker det är långt att köra själv och med två barn, pust, men jag hoppas det blir så... Bara lite planering eftersom barnen alltid somnar i bilen dit och då vill man ju att det skall vara på lämplig tid. Tidigt ner och sent hem, det blir hela dagen det, kanske skippar det ändå!? Skall ju upp och jobba på fredag igen...
Jag får sova på saken - God natt!

1 kommentar:

  1. Vi är hemma i eftermiddag om ni inte kommer iväg!
    Kom vetja!
    kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!