onsdag 13 juli 2011

Tjatigt!?


Barnens fina lekstuga i Lisa-design

Jag vet, det har blivit mycket lekstuga på sistone men det har ju varit/är vårat sommarprojekt!
En liten trall med spaljé är nu avbockat & klart oxå... Nu skall jag loppisfynda lite inredningsdetaljer, bland annat en plastmatta vill jag hitta, någon söt bricka med mera! Den lilla picknickmöbeln med parasoll fick Nelli i 3-årspresent av min syster & bror med familjer, så fin!!! De vill sitta där mest hela tiden.
Annars då? Vad har ni för er i sommarvärmen?
Kram Lisa


6 kommentarer:

  1. Men åh Lisa! Det är juh helt underbart fint! :) Kan bara tänka mej hur fin den är i! Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Den är inte helt färdiginredd ännu men vitmålad/laserad iallafall. Bord, stolar, diskbänk med spis finns där. Kakel och hyllor skall upp och piff skall inhandlas. Textilier måste in... Visar bilder senare!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastisk lekstuga!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du ska kika in på byggforumet jag jobbar på. Vi håller en tävling just nu som går ut på att skriva om sitt lekstuge-bygge!

    Hör av dig till mig så berättar jag mer och hjälper dig om du har någon funering,
    helgibyggla@gmail.com

    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!