onsdag 6 juli 2011

Skrattar bäst...


...som skrattar sist, eller?! Ja, det var många många som skrattade igår när jag ropade in denna lilla bortglömda bokhylla! Vad är det för en tokstolle tänkte folk & vände sig om... Auktionsförrättaren utbrast Jag vet inte huuuuur jag skall kunna tacka dig?! och medhjälparna pustade ut att det var en grej mindre att bära bort efter auktionens slut. Jag hade hört småpratet innan, denna får vi aldrig sålt... Jag fattar ingenting. För en tjuga blev hyllan min. Jag är så lycklig och tyckte att det blev fint i sonens rum! Det gäller att se potentialen när ingen annan gör det, eller det kanske bara är jag som tycker det blev fint i och för sig, men vad gör det?!
Kram Lisa

3 kommentarer:

  1. Vilket fynd! Jättesöt liten hylla!

    SvaraRadera
  2. Tycker med att den är jättefin och passar in perfekt! Hoppas du har en skön sommar! Kram

    SvaraRadera
  3. Ser fram emot när det är inrednings dags hos oss och du får en budget. Säg till när du har tid. Min underbara mulle meckare

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!