fredag 22 juli 2011

Piff, piff, piff...

En ny blomlåda har skruvats upp på lekstugan, eller blomlåda är det inte utan en badrumskorg från IKEA... Så fint! Nya gröna växter fyndades på City Gross/S-blommor idag. Liknande Silvernjurvinda som är en av mina absoluta favoritväxter! Picknickkorgen i barnstorlek har Nelli fått i sommarpresent av farmor, den valde hon själv i Strömstad. Idag packades den med mellanmål som vi avnjöt i lekstugan före mitt arbetspass på jourcentralen. Ett riktigt roligt jobb faktiskt! Är så glad att jag sa upp min fasta tjänst på sjukhuset! I augusti börjar jag ännu ett nytt jobb... mer om det lite senare. Dessvärre har jag min Magisteruppsats kvar...
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!