fredag 1 juli 2011

Nybakad paj

Idag har vi fixat & trixat en hel del... Och nu ikväll kom mor & far och snickrade på lekstugan! Vi åt god god grillad middag och till efterrätt slängde jag ihop en ananas- och äpplepaj! Den avnjöts ljummen med vaniljvisp! Nu är jag helt slut, man håller igång hela dagarna! Det tar på krafterna att barnen är vakna till nio/tio på kvällarna, men jag orkar inte med rutiner, och vi får ju sova lite längre på morgnarna!

Imorgon skall vi iväg till Gunneboskogen och titta på utomhusteater, hoppas att regnet håller sig långt långt borta!
Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Låter som du har mer än fullt upp i sommarvärmen :)

    Dörren i förra inlägget är ju galet fin, jag hade nog inte haft hjärta att sälja den även om jag inte vetat vad jag skulle ha den till :)

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!