onsdag 13 juli 2011

Minialtan


Grabbarna H bygger en trall, eller rättare sagt, ett steg på lekstugan. Imorgon blir det spaljé. Visar när allt är klart! I eftermiddag var det dags för auktion igen. Fyndade bara lite ur loppislådorna... Saker till lekstugan. Resten av familjen umgicks med grannarna till auktionsförrättaren. Sandlådelek, studsmattehopp, fika, golf, målning, film, inomhuslek och mycket mer hanns med. Trevligt!

Fortfarande tisdag för mig även om klockan passerat midnatt. Vaknade efter att ha somnat hos sonen, idag igen... Får väl dra mig till sängs igen!
Kram Lisa


1 kommentar:

  1. Hej!

    Ni är riktigt duktiga och det är kul att läsa om vad ni har för er. Jag jobbar på ett bygforum och såg att ni ska bygga en spaljé, och faktum är att vi just har en tävling som går ut på att skriva om sitt spaljébygge.

    Hör av er till mig på mejl så berättar jag mer.
    helgibyggla@gmail.com

    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!