söndag 24 juli 2011

Loppislycklig!

 Brödskrin från Loppis

Placerat på överskåpen i köket...

Åh, vad jag älskar loppis! Idag var det dags för Bagageloppis igen! 100 bakluckor stod öppna för nyfikna spekulanter, idag stod jag inte själv och sålde något utan kunde gå runt i lugn & ro, det vill säga i 2,5 timma! Dagens bästa var fynd var utan tvekan detta underbara brödskrin, skall dock inte ha bröd i det då jag har ett välfungerande nytt i vitt, men det var så fint och nästan exakt i samma färg som min KitchenAid Artisan att jag inte kunde låta bli! Jag fyndade även barnböcker, kläder och lite annat smått & gott...

Kvällen har tillbringats hos våra loppistokiga vänner M & M med familj, jättegod hembakt fika och mycket snack, hur mysigt som helst! Imorgon börjar maken arbeta efter fyra veckors semester, 04.45 skall han vara instämplad & klar. Stackarn!

Ha en fin vecka 30, kram Lisa

1 kommentar:

  1. Har en liknande stående i förrådet, dubbeldeckare och i blå färg...får stå där tills köket blir renoverat...lång väntan alltså!!! ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!