söndag 10 juli 2011

3-årskalas!

Nellis tallrik med fika!

Rosa Prinsesstårta var ett krav!

Muffins var inte OK, men med rosa glasyr så...

Lycka att hitta brev i sin egen Postlåda!

Idag har vi firat vår lilla dotter som fyller 3 år på torsdag. En sån go & omtänksam liten tjej, tuff, kavat, envis som få men så charmig och rolig! Härliga Nelli! Grattis älskade trollunge!

Klockan 12 kom våra goa familjer med paket och kramar. Nelli strålade som en sol när hon öppnade paket efter paket... Sen avnjöt vi mat iform av svensk sommar - nämligen sill & potatis, hembakat bröd och sallad. Att vi kunde sitta ute var inte heller fel.

Sen var det dags för den rosa marsipantårtan som Nelli tvunget skulle ha och eftersom jag inte riktigt orkade ställa mig och baka en Prinsesstårta mitt i semestern beställdes den på Ica MAXI. Den får 2 av 5 i betyg av mig. Bläh, köp aldrig därifrån men de är de enda i stan som bakar på söndagar... Mina muffins ur Leilas A piece of cake får inte heller något toppbetyg men fina var de, och hör sen!
Nu vill jag att mina barn somnar sött i sina sängar så att jag & maken kan titta på film och njuta av kaffe & jordgubbar!

Kram Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!